PvdA verkiezingsprogramma 2022-2026

11 januari 2022

Samen voor een mooi en sociaal Zandvoort!

Zandvoort is een prachtig dorp om in te wonen. Aan strand en zee, midden in de duinen en de natuur. Met goede voorzieningen. Veel Zandvoorters zetten zich samen in voor ons dorp, voor elkaar en voor een betere toekomst
Maar we zien in Zandvoort ook kansloze woningzoekenden, kinderen met slechte startkansen, mensen met onzekere banen, ouderen en jongeren in eenaaamheid, groeiende ongelijkheid en mensen die maar nauwelijks kunnen rondkomen. Dat willen we veranderen, samen met jou, in jouw straat, jouw buurt en onze gemeente. Samen maken we Zandvoort beter.

De PvdA gaat met een sociaal hart op weg naar de toekomst, ook voor onze kinderen. Een toekomst die eerlijke kansen, houvast en zekerheid biedt. Met veel respect voor onze omgeving en onze aarde. Samen, zonder achterblijvers. Met jouw steun bouwen we samen verder aan een mooier en socialer Zandvoort. Lees ons verkiezingsprogramma 2022-2026 en stem 16 maart PvdA Zandvoort!