Maaike Koper: lijsttrekker PvdA Zandvoort

26 november 2021

In de Algemene Ledenvergadering van 17 november jl. hebben de leden van de PvdA de lijsttrekkers voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022 gekozen.

VOOR ZANDVOORT: Maaike Koper
Koper, bestuurlijke achtergrond  in welzijn, woningcorporatie en beroepsonderwijs en sinds 4 jaar fractievoorzitter van de PvdA in Zandvoort.

Maaike Koper: “Ik wil me de volgende periode graag weer inzetten om ons mooie dorp beter, sterker en socialer te maken. De opgave is groot. Er is schrijnende woningnood, het voorzieningenniveau staat onder druk. Armoede en schulden zetten kinderen op achterstand. De afgelopen periode heeft de PvdA een constructieve en belangrijke bijdrage geleverd. Meer sociale woningbouw, geen bezuinigingen op zorg en welzijn en investeringen in cultuur en Theater de Krocht zijn voorbeelden van onze initiatieven. Bouwen aan een eerlijke toekomst na corona. Voor een betaalbaar huis in een groene omgeving. Voor goede zorg en een vangnet voor het moment dat het even tegenzit. En vooral tegen kansenongelijkheid, om toekomstdromen van kinderen uit te laten komen.”